Summa sidvisningar

lördag 8 mars 2014

Dopklänningstårta

Godmorgon!

Igårkväll hade jag tårtverkstad här hemma, så himla roligt!! Trodde dock att jag skulle vara färdig efter typ en timma...det tog typ 3 timmar, pilligt med alla bokstäver. Men man lär sig hela tiden :)
Tårtan skulle vara till Cevin som ska döpas. Jag föreslog dopklänningen som motiv eftersom min son Gustav hade en sån på sitt dop och jag tycker den är så fin!! Men jag ska inte ta äran för Gustavs tårta eller för att ha kommit på motivet och dekorationerna utan det är Heidibakar.blogspot.se som ska göra det, det va genom henne och denna tårtan som jag blev intresserad av tårtor, tack :)

Så det var så roligt att göra en sådanhär tårta! Nästa vecka blir den en till ;)

Fylld med marabou choklad, vaniljkräm och grädde.


 Trevlig helg!

/Faster Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar