Summa sidvisningar

tisdag 28 januari 2014

Hundtårta till min bäste vän!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Fröken Norens födelsedag :) Grattis Anna!!  För ett tag sedan beställde hon två tårtor utav mig, en tårta till "vuxenkalaset" och en till kompiskalaset och den skulle bli en överraskning :) Och eftersom hon är hundgalen fick det självklart bli en hundtårta, lite fel ras dock.

Men nu tar vi det från början. 
2007 började jag plugga till lärare. Första dagen när vi blev uppdelade i våra insparksgrupper såg jag en tjej på HLks trappa klädd i en vit dress, skarf och glasögon. En riktigt präktig tjej tyckte jag och vi hamna i samma grupp. 
Samma kväll när man skulle börja lära känna varandra lite mer frågade den präktiga tjejen om jag också gillade HV då jag hade ett Hv-nyckelband. Det visade sig att vi hade väldigt många gemensamma intressen -bland annat sport! Denna tjejen, Anna, va inte alls präktig eller tråkig, utan tvärt om- väldigt rolig!! Det är mycket tack vare henne som högskolan blev som en fest ;)

Idag fyller hon år och det firar vi med tårta i hennes fina lilla stuga :)

Det här var min inpirationsbild. 

"Klapp på axeln" 

/Faster Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar