Summa sidvisningar

lördag 18 januari 2014

Faster Fias Tårtor på Facebook!!

Hej!

Igår gjorde jag en sida för Faster Fias Tårtor på Facebook och sidan är nu uppe i 93 likes efter ett dygn! Kul!!
Tack för alla som har "gillat" och extra tack till er som har delat sidan!

Anledningen till att jag heter Faster Fia är ju som namnet låter- jag är faster. Men inte till vilka som helst utan till Ellen, 4,5 år och Olle 6 månader :) Ellen har alltid varit speciell för mig och det blir det nog när första syskonbarnet föds. 
Ellen, Olle och Gustav.

Ikväll gjorde jag vaniljkräm till veckans tårta som ska vara klar på torsdag. 
Krämen är gjord på vaniljstång. 

Den är min kompis som har fyllt år och har beställt en tårta utan mig :) Oavsätt vad den här tjejen fyller kommer hon alltid ha barnasinnet kvar. Hon har beställt ett roligt motiv som jag inte kan avslöja här innan.  

Ska bli kul att göra i veckan som kommer :)

Trevlig helg!

/Faster Fia






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar