Summa sidvisningar

söndag 19 oktober 2014

Signes doptårta

Igår var det Signes tur att döpas och även hon skulle ha en speciell tårta till hennes spreciella dag! 

Tårtan skulle gå i ljusrosa och vitt. Det skulle vara rosor, små blommor, quiltat mönster, rosett och framförallt hjärtan på tårtan. 

Det är inte så vanligt att jag får ta del av mina tårtor, men eftersom jag var bjuden på dopet så fick även jag smaka en bit :) 
Det var oerhört kul att vara bland gästerna och höra så många positiva kommenterar om mig och tårtan. Tack snälla för alla ord!! 

Tårtan innehåller ljusa bottnar, hallonmousse, mjölkchokladfluff med japp i. Den är spacklad med vit chokladsmörkräm och täckt och dekorerade med sockerpasta. 
Den lilla tårtan är glutenfri och med samma smaker. 








/Faster Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar