Summa sidvisningar

lördag 11 oktober 2014

Julies Hello Kitty

Hej!

Snart så kommer veckans första kund och hämtar sin tårta! Har två tårtor att göra den här helgen.
Det rullar verkligen på med beställningar. Sedan jag startade i augusti har jag haft att göra varje vecka och har fått säga nej till väldigt mycket också. Tråkigt, men kul att så många förfrågningar :)

Det är Julie som ska ha 3-års-kalas och hennes favoritfigur är Hello Kitty.
För några veckor sedan gjorde min första Hello Kittytårta.
Jag gjorde en liknande design den här gången och ändrade bara någon detalj.

Kitty har blivit en av mina favoriter att göra. Det är mycket rosa och blommor, sånt som jag gillar :)

Tårtan innehåller ljusa bottnar, mljökchokladfluff och hallonmousse. Den är spacklad med Vit chokladsmörkräm, täckt med marsipan och dekorerad med sockerpasta och gumpaste.











/ Faster Fia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar