Summa sidvisningar

lördag 27 juni 2015

Sines 30-års tårtor

Min kompis Sine fyllde hela 30 år i veckan och i helgen skulle det firas med släkten. 
Hon ville ha två tårtor, en choklad och hallonmoussetårta som jag hade gjort till vår halv 8 kväll för ett tag sedan och en täckt tårta som jag fick bestämma själv hur den skulle de ut. 
Jag har länge viljat göra en "ruffels" tårta med raka "ruffels" så därför passade jag på att testa den när jag fick fria händer :) 

Den lila tårtan är fylld med dumlefluff med krossad mjölkchoklad i samt jordgubbsmousse med skivade jordgubbar. Den är täckt med marsipan och dekorerad med sockerpasta.

Moussetårtan innehåller browniebotten och är fylld med hallon och mjölkchokladsmousse. 

Grattis Sine!! 









/Faster Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar