Summa sidvisningar

tisdag 9 juni 2015

Black Wings sponsor

Hej! 
Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Jag har tagit en liten tårtpaus ett par veckor, men nu är jag igång igen några veckor innan semestern börjar :) 

Under pausen har jag blivit sponsor till hockeylaget Black Wings. Det är min sambos lag och de spelar i div 4 i jkpg. Lite kul att min logga kommer att synas på deras matchtröja :)

Vill även passa på att tacka för alla förfrågningar om beställningar och beröm för mina tårtor, det gör mig så himla glad!  
Jag får tacka nej till väldigt mycket just nu och det känns tråkigt men ändå kul på samma sätt :) 
Min dröm är att kunna gå ner lite i tid på mitt vanliga jobb för att kunna göra fler tårtor. Men det innebär att jag måste höja priset då det mesta går till skatt och moms.. Svårt det där! 



/Faster Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar