Summa sidvisningar

tisdag 24 oktober 2017

Beställa bröllopstårta inför sommaren 2018

Under sommaren 2018 kommer jag ta emot tårtbeställningar igen!
Jag kommer att prioritera att baka till stora beställningar som bröllop, men finns det utrymme så tar jag gärna emot beställningar till dop, födelsedagar m.m också.

Jag brukar få mejl om bröllopstårtor väldigt långt innan bröllopet och därför vill jag vara lite förberedd inför kommande bröllopssäsong. Nedan finns det datum som man kan få boka upp sig på, än så länge är det bara fyra helger som jag planerar att ta emot beställningar till, men det kan komma att ändras närmare sommaren.

Jag planerar inte hålla i någon provsmakning, men är det ett måste för något brudpar så kan det diskuteras. Det går tyvärr inte att hyra någon tårtställning, tårtorna byggs som en våningstårta eller som enskilda tårtor. Jag har heller ingen caketopper föreställande ett brudpar som man kan ställa uppe på tårtan.

Lediga helgdatum 2018:

- 15, 16, 17 juni 

-  22, 23, 24 juni (Obs: tårtorna till denna helgen hämtas senast morgonen den 22/6 pga midsommarafton. 

- 29, 30 juni och 1 juli

- 6, 7, 8 juli 

För information och tårtorna och prislisa klicka här!


Häls. Faster Fias Tårtor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar