Summa sidvisningar

onsdag 20 april 2016

Tårtpaus i väntan på nytt kök

Hej!

Nu var det ganska längesedan jag la ut en tårta här. 
Jag har haft och har fortfarande en paus från tårtbeställningar på grund av att jag snart ska flytta. Jag ska flytta till en nybyggt hus i Jönköping där jag kommer att ha ett alldeles eget tårtrum! Jag har allt för många tårtprylar så det behövs verkligen plats. 

Jag är så himla glad att jag dagligen får förfrågningar om tårtor och kurser. Tack snälla!
Jag kommer att kunna ta emot beställningar igen den 1 augusti. Men man kan alltid fråga om det går innan också, dock vet jag ännu inte när jag är bortrest på semester i sommar eller när jag har kommit på plats i mitt hus och tårtrum. 
Jag tänker att lägga upp höstens kurser inom en snar framtid. Jag planerar att hålla två nya grundkurser i tårtdekoration. Hoppas att ni vill komma och lära er att dekorera en tårta :) 

Visar lite bilder på en tårta som jag gjorde till min sambos hockeylag (Black Wings) när de tog hem seriesegern.

/Faster Fia 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar