Summa sidvisningar

söndag 14 september 2014

Bilfigurtårta

Fick en beställning av en tjej på en biltårta som skulle likna en bil som jag hade fått på bild. Önskemålen var att tårtan skulle vara formad som en bil samt att den skulle vara blå. 

Blev inte jättenöjd, men för att vara första gången jag gör den här formen så får det vara okej. Tyckte att den blev lite för barnslig för att passa till en som fyller 28 år. Men hoppas att Milan blir nöjd ändå :) 




Tog även några bilder på hur jag gjorde grunden. 

Skär bor sidorna..

Som jag sedan delar i tre delar.

Jag använder bara den mittersta delen och den delar jag också i tre delar.

Den största delen delar jag som man brukar i tre delar. 

Sen är det bara att fylla och forma som
man vill :)

/Faster Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar